Bagaimana Cara Tebus Point Wowcher Tonewow


Topup dapat point wowcher.
Percaya atau tidak point wowcher ini boleh diguna untuk membeli barang keperluan anda. Makin lama anda guna Simkad Tonewow makin banyak point yang akan anda perolehi, maka makin banyaklah peluang untuk membeli apa jua produk yang anda inginkan.


Point yang anda perolehi boleh dirujuk di dalam myWOW app anda. Sila login ke dalam myWOW app dan terus klik ke bahagian Wowcher disudut kanan bawah handphone anda.(Rujuk photo).

Untuk tebus anda hanya perlu klik REDEEM, anda akan di tunjukkan nilai wang yang anda perolehi dari point tersebut. Bila anda ingin membeli menggunakan point tersebut anda hanya tunjukkan BARCode dalam handphone anda kepada outlet yang ada logo MCASH (Rujuk Photo Seterusnya)





Mungkin anda telah lama mengguna Simkad Tonewow tapi tak tahu cara-cara untuk menebus point yang anda perolehi selama ini. Disini ada cara-cara yang sangat senang untuk anda tebus point tersebut.


Jom terus ikut sahaja Step-Step Tebus Point WOWcher disini.



Penting sekali apabila anda ingin melakukan Redeem point wowcher anda,....PASTIKAN DATA INTERNET ADA.....heeheheh....barulah boleh scan barcode itu nanti....betul tak??


Disinilah OutLet yang boleh anda tebus point wowcher yag anda perolehi.




Nak Daftar Simkad Tonewow Klik Photo Di Atas


Share this

Related Posts

Previous
Next Post »