Jana Pendapatan Sampingan Tone wow

Bagaimana Dengan Simkad Tone wow Boleh Dapat DUIT?
Masih keliru dan ragu2 akan perkara ini?


Begini, ianya sangat mudah!!!

Semua orang ada handphone di tangan, dan setiap bulan atau bila kredit habis pasti akan ditambah nilai simkadnya...betul x betul!!!

Mak disitulah pointnya...Masih tak faham?....
jom baca lagi....












Bagaimana Dapat Duit Komisen Dari Reload Topup?

Santai2 baca......pasti anda paham....yang pasti anda teruja!!!!


1. Kisah Kawan Buat Topup RM30 Data 8GB
  Katakan Kawan anda nama Dani, sedang ia leka bermain Mobile Lagend, kredit datanya habis.
So anda rasa apa akan dilakukan oleh Dani?....tentulah dani akan ke kedai untuk beli data internetnya..kan!!. Maka awak kat rumah yang juga sedang main Mobile Lagend pun dapat DUIT komisen sebanyak RM3.90!...DUIT tau tu!!!.....bukan kredit

Main Mobile Lagend Boleh Jana Pendapatan Sampingan

2. Mila Gila Drama Buat Topup RM50 Data 89GB
Kawan anda yang si Mila Ketumbar suka sangat tengok youtube, ada jer cerita yang ditengok...Haah, tau je lah Video streaming biasanya sedut data ni laju jer...macam air!!so kawan anda ni, dah tentulah tambah kredit data yang habis tu. Anda pulak syok tengok Movie kat Cinema pun dapat DUIT komisen sebanyak RM6.50!!...Best x Best!!....itu baru sekali....kalau berkali2....lagi ramai ahli....macam mana???.....lagi masyuuuukkkk!!



3. Si Boss Ku Buat Topup RM120 Data 156GB

Boss ku ni lagi le, call sana call sini, wasap sana, wasap sini dan kadang2 tu buat video call. Maklumlah tak sempat, maka meeting pun terpaksa guna video call jer. Untuk mengelakkan talian handphonenya terputus, maka dah tentu dia akan tambah-nilai kreditnya, yang anda pulak tengah sibuk bercuti bersama famili dapat DUIT komisen sebanyak RM15.60!!!.....WOW x WOW



 Seterusnya!!...Ketahui Bagaimana Duit Masuk Setiap Kali Topup

TOPUP ANDA RM30 SETIAP BULAN

Komisen anda berbeza mengikut jenis saluran topup yang anda pilih, anda boleh melakukan topup dengan membeli secara online dari maybank2u,CIMBclick atau di kedai/ejen yang menjual topup. Maka komisen yang bakal anda dapat dapat adalah seperti dibawah




Jika anda mengguna apps mywow untuk melakukan Topup setiap bulan maka komisen yang bakal anda terima adalah seperti di bawah.!!!

 


Nak duit lebih banyak lagi.....nah buat ini!!!

1. Insentif Pendaftaran
Mahu insentif lebih untuk menyertai TONE WOW?. Dengan insentif pendaftaran terbaru kami, anda dapat menjana pendapatan yang lebih banyak apabila anda memperkenalkan seseorang kepada keluarga TONE WOW....caranya!!


Daftar Ahli Dari Aplikasi myWOW
Komisen anda dapat RM1.00/Ahli Baru


 Daftar Ali Melalui Portal Website myWOW
Komisen anda dapat RM0.50/Ahli Baru




2. Insentif Pengambilan

Insentif Tambahan ini adalah apabila anda berjaya mendaftar pengguna ke TONE WOW, dapatkan sehingga RM5 sekali gus untuk setiap Ahli yang anda rekrut untuk TONE WOW yang membuat Topup Pertama seperti di bawah ini!!


 SUDAH NAMPAK POTENSINYA????













Share this

Related Posts

Previous
Next Post »